COMENÇO LA FEINA EXPLICANT EL CONTE, JA EN VERSIÓ PAPER, EN VERSIÓ CONTE POP-UP, O VERSIÓ DIGITAL....
QUE LA MÚSICA REGALA EMOCIONES Y SENTIMIENTOS ES UN HECHO QUE NADIE NIEGA. UNA BONITA MANERA DE TRABAJAR LOS SENTIMIENTOS ES EL MONSTRUO DE COLORES, DE ANA LLENAS, .... UNA MANERA SENCILLA.
EMPIEZO EL TRABAJO EXPLICANDO EL CUENTO, YA EN VERSIÓN PAPEL, EN VERSIÓN CUENTO POP-UP, O VERSIÓN DIGITAL ....
DESPRÈS TREBALLEM DIFERENTS MÚSIQUES REFERENTS AL SENTIMENT QUE JO HE DECIDIT, NO PER IMPOSAR SI NO COM A PUNT D'INICI DE L'ACTIVITAT.
PODEM CONTINUAR DEMANANT A ELLS LA SEVA CANÇÓ PREFERIDA, ... I PARLANT DELS SENTIMENTS, ...
JO VAIG ACABAR L'ACTIVITAT OFERINT UN FULL AMB SIS MONTRUITOS EN BLANC I NEGRE, ... PER PINTAR... ÉS MOLT BONIC VEURE COM ELS MONSTRES CANVIEN DE COLORS DEPENENT DEL NEN,... COM HI HA NENS QUE PINTEN UN MONSTRE EN DOS O TRES COLORS, ....
DESPUÉS TRABAJAMOS DIFERENTES MÚSICAS REFERENTES AL SENTIMIENTO QUE YO HE DECIDIDO, NO PARA IMPONER SI NO COMO PUNTO DE INICIO DE LA ACTIVIDAD.
PODEMOS SEGUIR PIDIENDO A ELLOS SU CANCIÓN PREFERIDA, ... Y HABLANDO DE LOS SENTIMIENTOS, ...YO PARA TERMINAR LA ACTIVIDAD OFRECIENDO UNA HOJA CON SEIS MONTRUITOS EN BLANCO Y NEGRO, ... PARA PINTAR ... ES MUY BONITO VER COMO LOS MONSTRUOS CAMBIAN DE COLORES DEPENDIENDO DEL NIÑO ... COMO HAY NIÑOS QUE PINTAN UN MONSTRUO EN DOS O TRES COLORES, ....
ÉS MOLT IMPORTANT DEIXAR CLAR EN TOT MOMENT QUE ELS SENTIMENTS SÓN PERSONALS, QUE A TU UNA MÚSICA ET TRANSMET UN SENTIMENT I A MI UN ALTRE .... ÉS NORMAL, EXCEL·LENT I, FINS I TOT, DESITJABLE CREAR AQUEST VENTALL D'EMOCIONS DAVANT UN FET O MÚSICA.